Perşembe, Mart 17, 2011

çok "acıklı" yemek


(Bu siteyi Poliş keşfetmişti, çok beğeniyorum kadının yaptığı şeyleri. Hatta harika buluyorum.)


Gece, koltukta otururken bir dışarıya, şehre dalıyorum bir de tv'de akan görüntülere. Düzenli seyrettiğim hiçbir şey yok, Behzat Ç.'ye bakıyordum aylar önce, iki üç bölüm seyretmiştim. Kaldı öyle. Boş bir zamanımda bira içerek netten izlerim diyorum hep, izlemediğim o kadar çok bölüm birikti ki sanırım alkolizme doğru bir kapı açtım fark etmeden.

İki gecedir bir programa rastlıyorum, MasterChef adı. Nette oyalanırken o açık oluyor ve seyrediyorum. Çok eğlenceli bir program, ben zaten yemek yapmayı severim, hoş oluyor izlemesi. Bir de katılanların çoğu az çok biliyor bir şeyler, amatör değiller yani. Jüri de -bir kişi dışında- fena değil. Kibar ve deneyimliler.

Tek bir sorunum var bu programla ilgili; ikidir gözlerim doluyor seyrederken. Hayır, kötü bir şey söyleyen ya da acıklı hikâyeler anlatan filan da yok. Ne oluyor bana bilmiyorum. Birinin yaptığı yemek beğenilmedi mi, hop benim gözlerim sulanmaya başlıyor! Hah ha, deliriyorum:p

4 yorum:

endiseliperi dedi ki...

justine,
ben de malum tv yok, şimdi izlemiyorum, ama bahsettiğin masterchef programı türk prpgramı mı? bahsettiğin formatı, BBC Prime da bir zamanlar izlediğim yemek programına benziyor. evet, jüri çok kılı kırk yarıyordu ve acımasız olabiliyorlardı. ama yemek de ciddi iştir, her yemeğe eline sağlık, demiyorlardı.

bahar depresyonu mu geçiriyorsun acaba justine? olur öyle, geçer. ben de vara yoğa ağlarım depresyona hazırlanırken. ben hep hastalığa hazırlanırım da bir türlü duhul olmaz, biliyorsun:)

bağlantısını verdiğin siteye şimdi giremedim. mutfaktayım da ondan mı bilemiyorum. bizim evin büyük bölümünde internete giremiyoruz. modem mi yetersiz, ev büyük olduğundan mı anlamadım.

öpüyorum çok. sevgiler.

justine dedi ki...

Evet canım, yeni başlamış "masterchef türkiye" programın adı. BBC Prime'dakini ben de seyrediyordum ama çok oldu. Bu da eğlenceli, bakabileceğin bir yer varsa bak bence, kafa boşaltır hem.

İnternet bağlantısı deme bana, İzmir o konuda beter!

Sarıldım canım.

Vuslat AKTEPE dedi ki...

Ben de yanılmıyorsam Showmax de izliyordum ABD versiyonunu... Yemek yapmak en büyük tutkularımdan biridir o yüzden oradakilere hasetle bakıyordum ne yalan söyleyeyim. Bu yarışmayı izlemedim ama orada juri oldukça acımasızdı. Benimağzım açık izlediğim yemeği adam yerden yere vuruyordu.
Şimdilerde kendi tarifim diye hava attığım (Beyaz yalan -o ne demekse- ) Balık sosumun tarifini de oradan öğrenmiştim :)
Ama şu yarışmayı fırsat bulursam izleyeceğim. Merak ettim.

justine dedi ki...

Vuslat, tarifini (balık sosu) istiyorum!:)
Yemek yapmak güzeldir, müthiş bir arınma sağlar insana. Program bence keyifli, bir ya da iki bölüm seyrettim daha ben, yine de hoşuma gidiyor. (gece çok geç saatte izlediğim için yeni bölüm mü tekrar mı anlayamıyorum.) Hep takip etmek zor tabii, ama rast gelince izle bence. Jüri burada da sert, fakat çirkin değil konuşmalar. Yemek önemli zaten.
Her neyse işten bir iki saat önce geldim ben. Çoook yorgunum, biraz uzanayım bakalım. Film mi izlesem acaba? Yine uyumak istemiyorum:)
Sevgiler çok.